Jak správně opisovat
4. 2. 2008
1. Být v učebně první a najít si
nejlepší místo k opisování. Ve třídách kde jsou lavice spojené do řad a
je jen jedna ulička vedle lavic je zpravidla nejlepší místo v zadních
lavicích u zdi. Super je když za sebou máte ještě jednu řadu lavic aby
k vám nikdo nemohl. Když jsou lavice spojené k sobě ale uličky jsou po
obou stranách tak je nejlepší sedět někde uprostřed. No a u klasického
postavení lavic v řadách kde jsou uličky mezi každou řadou se musíme
řídit postavením stolu učitele a zvyky učitele. Ale já jsem si vybíral
místa vzadu naproti stolu učitele a ty nebyly vůbec špatný, ale tohle
je individuální.
2. Mít super souseda. Soused musí mít pro vaše opisování pochopení. Nesmí se bát opisovat a musí vám s opisováním pomáhat. Když něco umí tak to není na škodu. Vy mu ale musíte taky pomáhat, protože jestli vás kryje tak to musíte ocenit a i za cenu toho, že vaše písemka nebude stoprocentní a musíte mu poradit.
3. A poslední pravidlo je to, že to na vás nesmí být vidět. V tomhle oboru se totiž červenání nebere jako roztomilé. Je to nepřípustné, protože tak necháte vyhrát učitele a to není dobré. A když už to na vás vidět je tak to dělejte tak aby vás nechytil. Jednou se naučte a zkuste nachytat učitele na to aby si myslel, že opisujete. Podmínkou ale je aby se šel alespoň jednou přesvědčit jestli nemáte tahák. Když zjistí že ne, máte pro příště vyhráno (proč si to ale tak komplikovat).
Není pravidlem, že malý tahák dobrý tahák. Ze své zkušenosti můžu říct, že velké taháky nemají chybu a mnohdy jsou lepší než nějaké malé potvory. Učitelé nejsou tak chytří aby prokoukli, že vaše A4 kterou máte položenou na lavici, není papír na který píšete písemku, ale nádherný tahák, na který se slabou tužkou zdatnému opisovateli podaří hravě zmáčknout celý sešit.
2. Mít super souseda. Soused musí mít pro vaše opisování pochopení. Nesmí se bát opisovat a musí vám s opisováním pomáhat. Když něco umí tak to není na škodu. Vy mu ale musíte taky pomáhat, protože jestli vás kryje tak to musíte ocenit a i za cenu toho, že vaše písemka nebude stoprocentní a musíte mu poradit.
3. A poslední pravidlo je to, že to na vás nesmí být vidět. V tomhle oboru se totiž červenání nebere jako roztomilé. Je to nepřípustné, protože tak necháte vyhrát učitele a to není dobré. A když už to na vás vidět je tak to dělejte tak aby vás nechytil. Jednou se naučte a zkuste nachytat učitele na to aby si myslel, že opisujete. Podmínkou ale je aby se šel alespoň jednou přesvědčit jestli nemáte tahák. Když zjistí že ne, máte pro příště vyhráno (proč si to ale tak komplikovat).
Není pravidlem, že malý tahák dobrý tahák. Ze své zkušenosti můžu říct, že velké taháky nemají chybu a mnohdy jsou lepší než nějaké malé potvory. Učitelé nejsou tak chytří aby prokoukli, že vaše A4 kterou máte položenou na lavici, není papír na který píšete písemku, ale nádherný tahák, na který se slabou tužkou zdatnému opisovateli podaří hravě zmáčknout celý sešit.
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář